COPYWRITING

Copywriting nie jest zwykłym pisaniem tekstów. Jest to przede wszystkim tworzenie treści angażujących, przyciągających użytkownika, mający na celu zbudowanie odpowiedniego przekazu. Tworzymy treści na potrzeby :
- Artykułów sponsorowanych
- Publikacji prasowych
- Materiałów reklamowych
- Stron i sklepów internetowych
CO WYKONUJEMY?
CZYM JEST COPYWRITING
Copywriting jest sztuką tworzenia treści. Treści merytorycznych, angażujących, wyczerpujących temat. Naszym celem jest dostarczenie treści w pełni odpowiadających potrzebom klientów. Wsłuchujemy się w potrzeby klienta, analizujemy, jakie zagadnienia cieszą się największym zainteresowaniem jak również które nie zostały do tej pory w wyczerpujący temat opisane. Zapotrzebowanie na treści można podzielić na kilka zasadniczych kategorii:
- do katalogów firm i stron
- na strony zapleczowe
- na blogi osobiste i firmowe
- na strony internetowe
- opisy produktów w sklepach internetowych
- artykuły sponsorowane
- publikacje prasowe
- przekazy reklamowe
CO DAJE COPYWRITING
Copywriting ma na celu zbudowanie odpowiedniego zaangażowania wokół treści. Przekonanie użytkownika do podjęcia danej interakcji, zbudowania wizerunku profesjonalnej firmy, przekazanie kluczowych informacji, jak również wskazanie rozwiązania problemu. W zależności od tego, jaki charakter ma mieć dany tekst, musi on być dopasowywany do docelowej grupy odbiorców.
JAK TWORZYMY TREŚCI
Tworzenie treści podzielone jest na kilka etapów. W pierwszej kolejności układamy plan, na podstawie którego treść będzie tworzona. Poszukujemy źródeł wiedzy, którą będzie można wykorzystać podczas tworzenia treści. Często klient dostarcza materiałów, na których możemy bazować, jeżeli ich nie otrzymujemy – przeprowadzamy szeroki research. Sprawdzamy popularność poszczególnych słów kluczowych, które zawarte będą w treści.
Podczas tworzenia treści staramy się je w maksymalnym stopniu zoptymalizować pod kątem SEO, by mogły pozytywnie wpłynąć na widoczność treści.
Po ukończeniu tekstu sprawdzamy go pod kątem duplikacji. Wykorzystujemy specjalne oprogramowanie, które pozwala nam znaleźć nie tylko fragmenty napisane identycznie, lecz również w sposób bardzo podobny. W przypadku produktów o wąskim zakresie właściwości bardzo łatwo może dojść do stworzenia treści podobnych do tych, które już w sieci funkcjonują. Ostatnim etapem jest przesłanie treści do korektora, który sprawdza tekst pod względem poprawności językowej.
KILKA FAKTÓW
Zrealizowaliśmy kampanie dla ponad 250 klientów, którzy potwierdzili zadowolenie z jakości wykonanych działań
Nasza przygoda z marketingiem rozpoczęła się w 2007 roku!
Zrealizowaliśmy dla naszych klientów ponad 750 kampanii!