Pozycjonowanie lokalne

Korzyści płynące z pozycjonowania lokalnego:

  1. Budowanie świadomości marki
  2. Lepsza widoczność na mapkach
  3. Łatwiejsze dotarcie do klientów
  4. Budowanie reputacji
  5. Zwiększenie wiarygodności

CO WYKONUJEMY?

ON-PAGE SEO

ANALIZA KONKURENCJI

OPTYMALIZACJA KONWERSJI

TWORZENIE KONTENTU

LINK BUILDING

CZYM JEST POZYCJONOWANIE LOKALNE

Dzisiejsze społeczeństwo bez obaw można nazwać społeczeństwem informacyjnym. Każdego dnia wyszukujemy informacji w szerokim zakresie – poszukujemy najbliższego warsztatu samochodowego, sklepu zoologicznego, dobrej restauracji czy też fryzjera, który ma otwarty zakład. Wyszukujemy informacji nie tylko wśród znajomych, wykorzystując do tego bezpośrednią komunikację, lecz także media społecznościowe. Poza znajomymi bardzo chętnie korzystamy z wyszukiwarek. Najpopularniejszą z nich jest oczywiście Google. Jednym z możliwych wariantów wyszukania jest mapka. Znakomita większość osób nie rozwija mapki, skupiając się tylko na pierwszych trzech pozycjach. Po rozwinięciu mapki pokazuje się dużo więcej pozycji, dzięki czemu mamy dużo większa możliwość wyboru.

Proces pozycjonowania lokalnego polega na podejmowaniu takich działań, by Twoja firma znajdowała się na mapkach jak najwyżej. Pozycjonowanie lokalne różni się od pozycjonowania w klasycznych wynikach wyszukiwań w zakresie działań, które trzeba wykonać. Wysoka pozycja na mapkach nie musi być tożsama z wysoką pozycją w wynikach wyszukiwań.

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z POZYCJONOWANIA LOKALNEGO

Coraz częściej podczas wyszukiwania punktów stacjonarnych skupiamy się przede wszystkim na mapkach. Im wyżej się na nich znajdujemy tym większy ruch z mapek możemy pozyskać. Ruch oczywiście może przełożyć się na konwersję (podjęcie oczekiwanej przez nas akcji – wypełnienie formularza na stronie, zapisanie się na kurs, kupno produktu).

Co istotne – zajmowanie wysokich pozycji na mapkach to nie tylko dużo zapytań bezpośrednio przez stronę – to także połączenia telefoniczne. Jakie jeszcze korzyści płyną z obecności na mapkach? Przede wszystkim nasza marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Im większa świadomość marki tym większa szansa na przekonanie do siebie klienta.

POZYCJONOWANIE LOKALNE W PRAKTYCE

W procesie pozycjonowania lokalnego wykorzystuje się serwisy typu NAP (name, adress, phone – katalogi firm, w których prezentowane są te dane). Korzystanie z nich może przekładać się na wzrost pozycji na mapkach, jednakże nie jest to jedyny sposób na osiągnięcie założonego celu. Bardzo ważne jest również to, by pozyskiwać opinie na temat swojej firmy. Jedną z najgorszych opcji jest kupno opinii. Algorytmy wyszukiwarek potrafią wychwycić wszystkie fałszywe wpisy i je usunąć. W przypadku ogromnej liczby takich fałszywych opinii efekt może być odwrotny do zamierzanego – zamiast wzrostu pozycjo zanotować można spadek.

Będąc przy opiniach należy pamiętać o kluczowej kwestii – jeżeli pojawiają się opinie negatywne to nie możemy ich bagatelizować – musimy się do nich odnieść, jest to dla nas ogromna szansa, by z każdego kryzysu wyjść z obronną ręką.

PEWNE FAKTY

73,05% fraz w TOP100

ŚREDNI MIESIĘCZNY WZROST WIDOCZNOŚCI 4,8%

~10 000 MONITOROWANYCH FRAZ

Średni miesięczny wzrost ruchu organicznego wynosi 17,55%

PONAD
0
ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Zrealizowaliśmy kampanie dla ponad 250 klientów, którzy potwierdzili zadowolenie z jakości wykonanych działań

0
LAT
DOŚWIADCZENIA

Nasza przygoda z marketingiem rozpoczęła się w 2007 roku!

PONAD
0
ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW

Zrealizowaliśmy dla naszych klientów ponad 750 kampanii!

POPROSZĘ O OFERTĘ!