POZYCJONOWANIE STRON I SKLEPÓW INTERNETOWYCH

Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. Mimo, iż pozycjonowanie jest procesem długofalowym, staramy się jak najszybciej wskazać efekty naszej pracy. Skupiamy się na kilku zasadniczych filarach

  1. Analiza i strategia słów kluczowych
  2. Optymalizacja strony internetowej
  3. Budowanie odpowiedniego profilu linków
  4. Tworzenie i promowanie treści
  5. Projektowanie i wdrażanie rozwiązań użytkowych

CO WYKONUJEMY?

ON-PAGE SEO

ANALIZA KONKURENCJI

TWORZENIE KONTENTU

OPTYMALIZACJA KONWERSJI

LINK BUILDING

POZYCJONOWANIE LOKALNE

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie ma na celu zwiększenie widoczności witryny. Pozwala ona na osiągnięcie lepszych pozycji słów kluczowych w wynikach wyszukiwań. W Polsce najpopularniejsza jest wyszukiwarka Google, dlatego też często używa się określenia pozycjonowanie w Google.
Pozycjonowanie jest procesem składającym się z wielu elementów. Mówimy o dwóch zasadniczych płaszczyznach – płaszczyźnie onsite, obejmującej swoim zakresem wszystko w obrębie danej domeny, jak również płaszczyznę offsite, obejmującą to, co się znajduje poza stroną.
Działania onsite to przede wszystkim optymalizacja pod kątem seo. Ma ona na celu takie zmodyfikowanie kodu danej witryny internetowej, by była ona jak najbardziej zrozumiała dla robotów wyszukiwarek. Optymalizację opisujemy niżej.
Działania offsite tyczą się takich kwestii jak content marketing, linkbuilding, analiza konkurencji, jak i wiele innych elementów.
Pozycjonowanie stron internetowych, niezależnie od tego, czy jest realizowane w Zielonej Górze, Wrocławiu, Żarach, Szczecinie, Warszawie czy też Ostrowie Wielkopolskim, musi przynieść konkretny efekt.
Jeszcze kilka lat temu popularny był model rozliczeń za efekt. Firmy płaciły agencjom seo tylko za osiągnięcie określonych pozycji wskazanych uprzednio fraz w wynikach wyszukiwań. Rzadko stosuje się obecnie ten model z wielu względów, takich chociażby jak geolokalizacja. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by pozycje konkretnych fraz kluczowych były jednym z elementów oceny prowadzonych działań. Obecnie realizujemy pozycjonowanie szerokie, mające na celu zwiększenie widoczności danej strony internetowej. Polega ono na zwiększeniu liczby słów kluczowych, które prezentują się w wynikach wyszukiwań. Sama obecność to jednak nie wszystko – naszym celem jest sprawienie, by znajdowały się one możliwie najwyżej. Największy ruch organiczny (ruch pochodzący z wyszukiwarek) przekierowany jest do stron znajdujących się na pozycji od 1 do 3. Im niższa jest pozycja strony tym mniejsze szanse na pozyskanie ruchu. Znajdowanie się na dalszych stronach w wynikach wyszukiwań nie oznacza jednak, iż strony nie są w stanie pozyskać żadnego ruchu.

Jak świadczymy pozycjonowanie

Naszym celem jest osiągnięcie maksymalnego zadowolenia wśród naszych klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie działać skutecznie, przynosząc konkretne korzyści naszym klientom.

Działamy w sposób w pełni transparentny, dzięki czemu klient dokładnie wie, za co płaci. Nasze raporty zawierają precyzyjne informacje o zakresie prac – zawarte są w nim wszystkie linki pozyskane w ramach danego okresu rozliczeniowego. Przesyłamy również dane analityczne z danego okresu. Każdego miesiąca realizujemy również z naszymi klientami konsultacje, dzięki którym na bieżąco modyfikujemy strategię działania, uzgadniamy z klientem modyfikacje, jakie będą potrzebne do wprowadzenia, jak również analizujemy konkurencję.

O czym warto pamiętać?

Pozycjonowanie jest procesem czasochłonnym. Mimo, iż algorytm działa w czasie rzeczywistym, efekty pozycjonowania nie pojawią się w ciągu tygodnia czy też dwóch. W przypadku stron, które nigdy nie były pozycjonowane, zauważalne efekty są widoczne po kilku miesiącach. Wdrożona optymalizacja strony już na starcie może nieznacznie zwiększyć ruch i poprawić pozycje w wynikach wyszukania, jednakże dopiero wdrożenie wszystkich procedur pozwoli na osiągnięcie odpowiedniego efektu.

Słowa kluczowe w pozycjonowaniu - jaka jest ich rola?

Słowa kluczowe zapewniają nam ruch z wyników wyszukiwań. Im lepiej nasza witryna jest zoptymalizowana pod kątem danych fraz, tym większa szansa na osiągnięcie przez nią topowych fraz (oczywiście wespół z linkbuildingiem i innymi działaniami).

Dobieramy takie słowa kluczowe, które mogą przyciągnąć do strony klienta wartościowy ruch, który może przerodzić się w konwersję. Często spotykamy się z efektami prac innych agencji, gdzie widoczność budowana jest na frazach, które nie są związane tematycznie ze stroną. Owszem – mogą generować ruch, jednakże nie ma on dla klienta żadnej wartości, ponieważ nie prowadzi do konwersji.

Optymalizacja pod kątem SEO

Optymalizacja pod kątem seo jest zbiorem procesów, które trzeba wykonać. Wykonuje się nie tylko optymalizację poszczególnych podstron pod konkretne słowa kluczowe, optymalizuje się również grafiki, by mogły generować ruch z wyszukiwań graficznych. Użytkownicy nie chcą czekać, nim się strona załaduje, dlatego też bardzo ważna jest optymalizacja pod kątem szybkości. strona po zoptymalizowaniu potrafi wczytywać się w ciągu kilku chwil.

GARŚĆ FAKTÓW

73,05% fraz w TOP100

ROSNĄCY RUCH ORGANICZNY

OKOŁO 10 000 OBSERWOWANYCH FRAZ

Średni miesięczny wzrost ruchu organicznego wynosi 17,55

PONAD
0
ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Zrealizowaliśmy kampanie dla ponad 250 klientów, którzy potwierdzili zadowolenie z jakości wykonanych działań

0
LAT
DOŚWIADCZENIA

Nasza przygoda z marketingiem rozpoczęła się w 2007 roku!

PONAD
0
ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW

Zrealizowaliśmy dla naszych klientów ponad 750 kampanii!

POPROSZĘ O OFERTĘ