Social Media

Kilka lat temu mówiło się, iż kogo nie ma w Google, ten nie istnieje. Dzisiaj, po aktualizacji, można powiedzieć, że kto nie istnieje w mediach społecznościowych, ten nie istnieje. Nasze działania nastawione są na uzyskanie wymiernego efektu. W ramach swoich działań wykonujemy między innymi:

  • Strategia działań

  • Analiza rynku i konkurencji

  • Budowanie świadomości marki

  • Zarządzanie reklamami

  • Zarządzanie komunikacją

  • Konkursy i działania promocyjne

  • Angażujące treści

  • Optymalizację konwersji

Korzyści dla Twojej firmy

Budowa świadomości marki
Twoja firma staje się rozpoznawalna, budowana jest jej wiarygodność i społeczność wokół jej profili społecznościowych, mogąca przekładać się na konwersje.
Opinie
Dzięki obecności w mediach społecznościowych dowiesz się, w jaki sposób odbierają Ciebie klienci i potencjalni klienci. Wykorzystując opinie można zmodyfikować wiele procesów w firmie, usprawniając procesy, które wedle klientów nie są realizowane prawidłowo.
Zaangażowana społeczność
Zaangażowana społeczność zbudowana wokół Twojej marki może być czynnikiem budującym wiarygodność, jak również przekłada się na pozyskiwanie wartościowych klientów.
Potencjalni klienci
Dobrze zarządzane profile mogą spowodować wzrost zainteresowania produktami lub usługami firmy, rozszerzając listę potencjalnych klientów.

Schemat działania

Analiza profilu, konkurencji i rynku
Budowa strategii
Zainicjowanie kampanii
Analityka i optymalizacja

Wyślij zapytanie!